15 Aralık 2017

2018 Yılı Akademik Teşvik Başvuru Takvimi

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

2018 Yılı için Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru ve Değerlendirme Takvimi

      Bilindiği üzere 14.12.2015 tarihinde Akademik Teşvik Ödeneği ile ilgili yönetmelik yayınlanmıştır. İlgili yönetmeliğe göre  2017 yılı için de  yapılan çalışmalar ile ilgili olarak yapılacak başvurular ile ilgili takvim ile dikkat edilecek bazı hususlar aşağıda belirtilmiştir.

·         Başvurular öğretim elemanının kadrosunun bulunduğu bölüm  başkanlıklarına/anabilimdalı veya anasanatdalı başkanlıklarına yapılacaktır.

·         Akademik faaliyetlere ilişkin başvurularda YÖKSİS üzerinden (https//:yoksis.yok.gov.tr/) alınan çıktı kullanılacağı için, YÖKSİS şifresi olmayan öğretim elemanlarımız, YÖKSİS giriş sayfasında “şifremi unuttum” seçeneğini tıklayarak, şifrelerini alabilirler.

·         Başvurularda YÖKSİS çıktısı ve 2017 yılı akademik faaliyetlerine ilişkin belgelerin dosya halinde bölüm başkanlıklarına/ anabilimdalı veya anasanatdalı başkanlıklarına sunulması gerekmektedir.

·         Akademik Teşvik başvurularında sadece 2017 yılı için de yapılan ve belgelendirilen çalışmalar dikkate alınacaktır.

·         Değerlendirmeler sonucunda Akademik Teşvik puanı 30 puanın altında kalan başvurular için her hangi bir ödeme yapılmayacaktır.

        Akademik Teşvik başvurularına ilişkin Rektörlüğümüz Akademik Teşvik Komisyonu tarafından belirlenen takvim aşağıdadır.

 

Başvuru Süresi:

02 Ocak – 15 Ocak 2018

Başvuruların Bölüm/Anabilimdalı Komisyonları tarafından değerlendirilip sonuçlandırılmaları:

16 Ocak- 22 Ocak 2018

Birimlerin değerlendirme sonuçlarını Doçentlik sınav alanındaki komisyon üyelerine göndermeleri:

23 Ocak 2018

Akademik Teşvik Komisyonu tarafından incelenmesi:

23 Ocak- 26 Ocak 2018

Komisyon Kararın ilanı:

29 Ocak 2018

İtiraz Süresi:

29 Ocak – 2 Şubat 2018

İtirazların Komisyonda görüşülmesi ve kesin sonuçların ilan edilmesi:

7 Şubat 2018

 


ÖSYM    

© 2017 İnönü Üniversitesi

İletişim