08 Kasım 2017

Kısmi Zamanlı Öğrenci Alımı

ÜNİVERSİTEMİZİN MUHTELİF BİRİMLERİNDE KISMİ ZAMANLI OLARAK ÇALIŞMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!

1-      2017–2018 akademik yılında Üniversitemize bağlı muhtelif birimlerde, servis hizmetlerinde ve geçici işlerde çalıştırılmak üzere 172 (Yüz Yetmiş iki) öğrencimiz kısmi zamanlı olarak işe başlatılacaktır. 

2-      Kısmi zamanlı olarak çalışmak isteyen öğrencilerimizin, Üniversitemizin genel ağ (internet) sayfasının duyurular kısmında bulunan kısmi zamanlı öğrencilerle ilgili kısmı tıklayarak kendi şifreleri ile giriş yapıp en geç 17.11.2017 Cuma günü saat 17.00’ya kadar “İş Başvuru Formu”nda istenilen bilgileri eksiksiz doldurmaları ve formu kaydetmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde öğrencilerimizin kayıtları yapılmayacaktır. Ayrıca öğrencilerimizin bu ilanı dikkatlice okumaları, ön değerlendirme sırasında elenmemeleri açısından son derece önemlidir.

 

3-      Başvurular, Kısmi Zamanlı Öğrenci Seçici Kurulu tarafından değerlendirme işlemine tabi tutulacaktır. Değerlendirme sonucu Kısmi Zamanlı olarak çalışmaya hak kazanan öğrenciler en geç on gün içinde Üniversitemizin genel ağ (internet) sayfasının duyurular kısmından ilan edilecektir. 

BAŞVURU YAPACAK ÖĞRENCİLERDE ARANACAK ŞARTLAR

Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından kendilerine burs verilmekte olan veya burs alma şartlarına haiz öğrencilere öncelik verilmek suretiyle aşağıda belirtilen şartları taşıyan öğrenciler, yükseköğretim kurumlarında kısmi zamanlı öğrenci olarak geçici işlerde çalıştırılabilir: 

a)      Tezsiz yüksek lisans, özel öğrenci hariç olmak üzere, üniversitemizde kayıtlı öğrenci olmak,

b)      Disiplin cezası almamış olmak, 

c)      Yetim maaşı ve nafaka dışında, asgari ücret düzeyinde gelire sahip olmamak, 

d)      Kısmi zamanlı iş sözleşmesi SKS Daire Başkanlığınca tek taraflı olarak feshedilmemiş olmak, 

e)      Çalıştırılacak iş için gerekli bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak, 

f)       Kayıt donduran öğrenci ve yabancı uyruklu öğrenci olmamak, 

g)      Uzatmalı öğrenci olmamak. (Normal öğrenim süresini aşmış olan öğrencilerin başvuruları değerlendirme dışı bırakılacaktır. Bu öğrenciler kazansalar dahi bu öğrencilerle sözleşme imzalanmayacaktır.) 

h)      Deprem, sel gibi doğal afetlerde zarar gördüğünü, şehit ve gazi çocuğu olduğunu belgeleyen öğrenciler ile engelli öğrencilerden, normal eğitim-öğretim süresi içinde okuyor olmak, yabancı uyruklu öğrenci olmamak ve disiplin cezası almamış olmak dışında yukarıdaki şartlar aranmaz. 

i)        Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı yemekhanelerde veya Meslek Yüksekokullarının yemekhanelerinde çalışacak öğrencilerin hafta içi saat 11:00-14:00 arasında boş dersi bulunması gerekmektedir. Diğer birimlerde çalışacak öğrencilerin ise mesai saatleri içinde günlük kesintisiz en az üç saatinin boş olması gerekmektedir. Bununla birlikte diğer birimlerde çalışacak öğrencilerin çalışma saatlerini çalıştıkları birimde bulunan birim amirleri belirleyecektir. 

j)       Kısmi zamanlı olarak çalışmaya hak kazanan öğrencilerden sözleşme öncesi haftalık ders programı istenecektir. Haftalık ders programı çalışacağı işe uygun olmayan öğrencilerle sözleşme imzalanmayacaktır. 

k)      Her öğrencinin yalnızca bir tercih hakkı bulunmaktadır. Bu nedenle öğrencilerimizin seçim yaparken bu ilanda belirtilen hususları dikkatlice okumaları, belirtilen şartları taşıyıp taşımadıklarını belirlemeleri ve şartlarını taşıdıkları birimlere başvurmaları gerekmektedir. 

ÇALIŞMA SAATLERİ İLE ÖDEME ESASLARI 

Kısmi Zamanlı olarak çalışan öğrencilere yapılacak ödemede esas alınacak 1 saatlik ücret: Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı yemekhanelerde çalışılan öğrencilere brüt 8,00-TL’den, diğer birimlerde çalışan öğrencilere ise brüt 6,00-TL ‘den ödeme yapılacaktır. 

Öğrenciler haftada en fazla 15 (on beş) saat çalışabilir.  

2017-2018 AKADEMİK YILINDA BİRİMLERDE ÇALIŞTIRILACAK KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ SAYILARI

 

S. NO

BİRİM ADI

GÖREV TANIMLARI

ÖĞRENCİDE ARANACAK ŞARTLAR VE BAŞVURU YAPABİLECEK ÖĞRENCİLER

KONTENJAN

1

SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI MERKEZ KAMPUS (YEMEKHANE)

Yemekhane servis hizmetleri (11:00-14:00 saatleri arasında)

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir.(tercihen ikinci öğretim öğrencileri)

28

2

SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI (SPOR ŞUBESİ)

Genel işler ve yardımcı hizmetlerinde kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir

2

3

KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI

Kütüphane ve büro hizmetlerinde kısmi zamanlı olarak görev yapacak.

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir.

15

4

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI

Teknik ekip network ve yazılım işlerinde görev yapacak

Mühendislik fakültesi Bilgisayar mühendisliği bölümü öğrencisi olmak

8

5

GÜZEL SANATLAR VE TASARIM FAKÜTESİ

Fakültenin büro işlerinde çalıştırılacak

Güzel sanatlar ve tasarım fakültesi seramik (2 Öğrenci ) müzik(2 Öğrenci )  peyzaj mimarlığı(2 Öğrenci )  ve grafik-tasarım  bölümü (3 Öğrenci )

9

6

DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ

Fakültenin büro işlerinde çalıştırılacak

Diş hekimliği öğrencisi olmak

5

7

SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Büro işlerinde çalıştırılacak

Sağlık bilimleri fakültesi öğrencisi olmak

2

8

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Fakültenin büro işlerinde çalıştırılacak

İktisadi ve idari bilimler fakültesi öğrencisi olmak

2

9

YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Büro işlerinde çalıştırılacak

Bilgisayar ve öğretim teknolojileri bölümü öğrencisi olmak

2

10

MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ

Büro işlerinde çalıştırılacak

Mühendislik Fakültesinin Maden Mühendisliği (2 Öğrenci )Elektirik-Elektronik Mühendisliği (2 Öğrenci ) Kimya Mühendisliği (1 Öğrenci )  ve Bilgisayar Mühendisliği (13 Öğrenci ) Bölümü öğrencisi olmak

18

11

TIP FAKÜLTESİ

Uygulamalı Derslerde Görev Almak

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir (10 Öğrenci ) Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik Bölümü Öğrencisi (1 Öğrenci )

11

12

EĞİTİM FAKÜLTESİ

Fakültenin bilgisayar bakım ve onarımında çalıştırılacak

Bilgisayar ve öğretim teknolojileri bölümü öğrencisi olmak

4

13

ECZACILIK FAKÜLTESİ

 

Fakültenin muhtelif birimlerinde çalıştırılacak

Eczacılık fakültesi öğrencisi olmak

2

14

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ

Büro işlerinde çalıştırılacak

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir

2

15

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ

Büro işlerinde çalıştırılacak

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir

2

16

SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ

Büro işlerinde çalıştırılacak

Mühendislik fakültesi Bilgisayar mühendisliği bölümü öğrencisi olmak

2

17

AT- ATÇILIK VE ATLI SPORLAR UYGULAMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

Atçılık Binicilik ve Rehabilitasyon Tesisinde çalıştırılacak.

Atçılık ve binicilik konularında (at ve tavla bakımı, at ve binici antrenmanı) temel düzeyde bilgi ve tecrübe sahibi olacak. Öncelikli olarak Atçılık ve Antrenörlüğü Programı öğrencileri değerlendirilecektir.

4

18

İNÖNÜ PAL MÜDÜRLÜĞÜ

Akaryakıt/Petrol analiz laboratuvar  işlerde çalıştırılacak.

Kimya Bölümü veya Kimya Mühendisliği bölümü öğrencisi olmak

2

19

İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Habere gitmek, fotoğraf çekimi yapmak, haberi deşifre etmek, haberin yazımını yapmak, gazete tasarımı yapmak ve ofis işleri yapmak program yapmak, iletişim topluluğu ile Fakülte arasında işbirliği yapmak.

İletişim Fak. Uygulama Gazatesi-Sayfa Tasarımcısı( 1 Öğrenci )- Muhabir- Foto Muhabir  ( 1 Öğrenci )-İNÜ Haber- Kurgu/Montaj (2 Öğrenci )- Kameraman(2 Öğrenci ) - Foto Muhabiri(2 Öğrenci ) -Sunucu/Spiker(1 Öğrenci ) Muhabir(5 Öğrenci ) -İNÜ Bülten Muhabir-Foto Muhabir-(1 Öğrenci )Radyo Kampüs-Radyo Proğramları ve Düzenleme(1 Öğrenci ) -Ajans İletişim-Kameraman(2 Öğrenci )-Dijital Kurgu Operatörü (1 Öğrenci )-Fotoğrafçı (1 Öğrenci )

20

20

ZİRAAT FAKÜLTESİ

İhtiyaç duyulan işlerde çalıştırılacak

Ziraat Fakültesi öğrencisi olmak.

1

21

İLAHİYAT FAKÜLTESİ

Kütüphane ve büro hizmetlerinde çalıştırılacak

Kütüphane için Öncelikli olarak Arapça bilen öğrenciler değerlendirilecektir.Büro işleri için  Bilgisayar mühendisliği bölümü öğrencisi olmak

4

22

BATTALGAZİ YERLEŞKESİ YEMEKHANE

Yemekhane servis hizmetleri (11:00-14:00 saatleri arasında)

Battalgazi yerleşkesinde okuyan öğrenci olmak

3

23

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Büro işlerinde çalıştırılacak

Sadece Sağlık Hizmetleri MYO öğrencileri başvurabilir.

2

24

KARACİĞER NAKİL ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ

laboratuvarlarda kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Transplantasyon immünolojisi laboratuvar tecrübesi olmak

1

25

KALE TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ MESLEK YÜKSEKOKULU

yemekhane hizmetlerinde kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Sadece Kale Turizm ve Otel İşletmeciliği MYO öğrencileri başvurabilir

1

26

DARENDE BEKİR ILICAK MESLEK YÜKSEKOKULU

Kütüphane hizmetlerinde çalıştırılacak

Sadece Darende Bekir Ilıcak  MYO öğrencileri başvurabilir

1

27

SÜREKLİ EĞİTİM ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

Büro işlerinde çalıştırılacak

Üniversitemizin bütün öğrencileri başvurabilir

1

28

MALATYA MESLEK YÜKSEKOKULU

İhtiyaç Duyulan Yerlerde kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Sadece Malatya Meslek Yüksekokulu öğrencileri başvurabilir.

9

29

ARAPGİR MESLEK

YÜKSEKOKULU

Kütüphane ve yemekhane hizmetlerinde kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Sadece Arapgir MYO öğrencileri başvurabilir.

2

30

SPOR BİLİMLERİ

FAKÜLTESİ

İhtiyaç duyulan yerlerde kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Spor bilimleri fakültesi öğrencileri başvurabilir.

2

31

DOĞANŞEHİR VAHAP KÜÇÜK MESLEK YÜKSEKOKULU

Bilgisayar laboratuvarlarında kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Sadece Doğanşehir vahap küçük Meslek Yüksekokulu öğrencileri başvurabilir.

2

32

YEŞİLYURT MESLEK YÜKSEKOKULU

Büro hizmetlerinde kısmi zamanlı olarak görev yapacak

Yeşilyurt MYO okuyan öğrenciler başvurabilir.

2

33

DIŞ İLİŞKİLER BİRİMİ

Büro işlerinde çalıştırılacak

İngilizce bilen öğrenciler başvurabilir

1

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

 

172

  Başvuru için tıklayınız

 Bilgi İçin:

 Bilgisayar İşletmeni    : Fuat EROĞLU                    Şube Müdür V.           : Hakan TUNÇ

 Dâhili Telefon                       : 0 422 377 34 00 – 115                   Dahili Telefon             : 422 377 34 00-121

 E Posta  : fuat.eroglu@inonu.edu.tr      E Posta                     : hakan.tunc@inonu.edu.tr

ÖSYM    

© 2017 İnönü Üniversitesi

İletişim